Bolesni mačak

27 srpanj 2009

Danas opet prosvjetljenje. :)

Mačak je bolestan. Moj dragi mali slatki mačak.
Tjedan dana bdijem uz njega.
Vozim ga veterinaru dvaput dnevno, plačem za njim, mažem mu rane kremicama, njišem na rukama, plaćam skupe operacije.
I danas ga gledam s tim gipsićem i kanilama i odjednom me prelilo sjećanje i spoznaja.
Pa ja se o toj mački brinem više nego što su se moji roditelji brinuli o meni.
Kada sam slomila nogu, pustili su me da ležim u bolovima dva dana prije nego što su me odveli doktoru.
Za upalu pluća im je trebalo i više od tjedan dana.
Joj, imam bezbroj takvih primjera.
Nisam to napisla jer me prelila ogorčenost.
Ma nek se jebu, stvarno ne mogu više misliti o njima i njihovim propustima.
Bila sam sretna da sam ja bolja od toga.
I manje zabrinuta za neko buduće/moguće roditeljstvo.
Ništa me na svijetu ne plaši nego pomisao da ću biti loš roditelj.

Isuse, neću valjda :(

<< Arhiva >>

0